حقایق زیبای زندگی

 

جملاتی زیبا در باب حقایق زندگی

عقاب

حقایق زیبای زندگی.عقاب قبل از شروع طوفان متوجه نزدیک شدنش می شود و به نقطه ای بلند پرواز می کند و منتظر رسیدن باد می شود.
وقتی طوفان از راه می رسد بال هایش را باز می کند تا باد بلندش کند و به بالای طوفان ببردش.
در حالی که طوفان در زیر بالهایش در جریان است، عقاب بر روی آن در حال پرواز است.

عقاب از طوفان نمی گریزد و از آن برای بلند تر پروزا کردن استفاده می کند. با باد هایی پرواز می کند و اوج می گیرد که طوفان را به همراه دارند.

وقتی طوفان زندگی به سمت ما می آید و بی شک همه ما آنها را تجربه خواهیم کرد، می توانیم با قرار دادن ذهن و اعتقاداتمان به سمت خدا بر آنها چیره شویم.
طوفان ها نباید بر ما غلبه کنند. ما می توانیم اجازه بدهیم که قدرت خدا ما را به فراتر از آنها ببرد.

خداوند ما را توانا ساخته تا بر فراز باد های طوفان هایی که همراه خود بیماری، مصیبت، شکست و ناامیدی در زندگی را به ارمغان می آورند پرواز کنیم.به یاد آورید، بار زندگی نیست که باعث سقوط ما می شود بلکه علتش نوع عکس العمل ماست

این متن را در جایی دیدم وحقیقتا خیلی خوشم از حقیقت زیبایی آمد که درون آن به وضوح درباره ی رویارویی با مشکلات مشخص است.البته نمیدانم از چه نویسنده یا کتابی است.حقایق زیبای زندگی

آدما

بر اساس  تعریف رایج، آدم‌هایی که در جامعه موقعیت‌های مهمی دارند «کسی هستند» و بقیه «کسی نیستند». این واژه‌ها بی‌معنی‌اند چون همهٔ ما قطعاً کسانی هستیم با هویت فردی و همه‌مان ادعاهای مشابهی راجع به وجود خود داریم. اما چنین کلماتی به خوبی این مفهوم را منتقل می‌کنند که چه نوع رفتارهایی نصیب گروه‌های مختلف می‌شود. آن‌هایی که جایگاه اجتماعی رفیعی ندارند دیده نمی‌شوند، با آن‌ها بی‌ادبانه رفتار می‌شود، به دشواری‌های زندگی‌شان بی‌اعتنایی می‌شود و هویتشان نادیده گرفته می‌شود.

آلن_دو_باتن

دریا

دریای دردیم
ولی ژست آرامش ما
وسوسه می کند هر قایقی را…

ابراهیم کیان فرد

حقایق زیبای زندگی

درباره ی زبان فارسی

کلمات را درست و اصولی بنویسیم

شعر سپید

در یک کلام عاشق ادبیات. آنقدر نوشته ام که انگشتانم تاول زده است.

Leave a reply:

Your email address will not be published.


Site Footer