قدرت زمان

 

 

قدرت زمان
برایان تریسی

قدرت زمان برایان تریسی

برایان تریسی یکی از برترین سخنرانان ،نویسنده ای موفق و یکی از مشاوران و مربیان بزرگ در بهبود شخصی و حرفه ای در جهان امروز است.

او در بیش از بیست حرفه مختلف در صنایع گوناگون کار و مدیریت کرده است.برایان هرسال 250000 نفر را در زمینه ی موفقیت شخصی و رهبری در کارایی مدیریتی ،خلاقیت،و فروش مخاطب قرار می دهد.بیش از سی کتاب به رشته ی تحریر دراورده است از جمله:قدرت بیان،قدرت جذبه،مدیریت بحران،قورباغه را قورت بده و بیش از 300 برنامه آموزشی شنیداری و ویدئویی تولید کرده است.بیشتر کارهای او به دیگر زبان های دنیا ترجمه شده است و در سی و پنج کشور مخاطب دارد.

برایان تریسی یکی از مشاورین و کارشناسان برتر در زمینه موفقیت است،بیش از 25 سال به تحقیق قدرتمندترین مهارتهای مدیریت زمان که موفق ترین افراد در هر دوره مورد استفاده قرار داده اند پرداخته است.در کتاب قدرت زمان سیستم جامعی را نشان می دهد که به شما کمک می کند از زمان استفاده ی بهتری کنید و بازدهی و درآمد خود را افزایش دهید.

بالاترین رتبه کتاب خوانی و مطالعه

قدرت زمان که شامل ابزارها و تکنیک های فردی است نشان می دهد چطور:

  • دو ساعت پربازده در روز به دست آورید 
  • تصمیمات بهتر و سریع تری  بگیرید
  • بر فعالیت های ارزشمند تمرکز کنید
  • طرح ها(کارهای چند وظیفه ای) را با کارایی بیشتری مدیریت کنید
  • بر مشکلات مردم که زمان را اتلاف می کند غلبه کنید
  • تعویق را یک بار و برای همیشه متوقف کنید
  • و موارد بسیار دیگر

تحسین کتاب قدرت زمان

(هورا عالی است که برایان تریسی تمام تجربیات و تحقیقات خود را در مدیریت زمان در این کتاب گردآوری کرده است.این کتاب به ویژه امروز اهمیت دارد.)

کن بلانچارد

(چه یک فرد تعویق انداز باشید و بخواهید عادت خود را ترک کنید و بازدهی خود را افزایش دهید،یا صرفا فقط بخواهید زمان کافی برای فعالیت های غیرکاری داشته باشید،این کتاب نقطه آغاز خوبی محسوب می شود.)

آفیس پرو

(وقتی زمان بگذرد هیچ جایگزینی ندارد،برایان تریسی استاد مدیریت اولویت ها و کارهای متمرکز است.این کتاب هزاران دقیقه برای شما به ارمغان دارد که ممکن بود تلف شود.)

دنیس ویتلی

.و.چندین و چندین تعریف و تمجید توسط افراد موفق مشهور جهان از کتاب برایان تریسی در باب مدیریت زمان.

و اینک شما خواننده ی عزیز شما را دعوت می کنم تا با خواندن این کتاب بسیار با ارزش راههای مدیریت زمان را در تمامی امور زندگی و شغلی فرا بگیریم.

ما به صورت مرحله به مرحله هر بار قسمت هایی از این کتاب را برایتان در سایت خواهیم گذاشت ،باشد که مورد رضایت شما عزیزان و سروران گرامی قرار بگیرد.

((موفقیت،اختیار و قدرت کامل شما را روی هدفی متمرکز می کند که میل شدیدی برای رسیدن به آن دارید.))

                                                                                                                 ویلفردای.پیترسون

از اینکه این کتاب را میخوانید متشکرم. می دانم چقدر مشغله دارید،و حتی خواندن کتابی در باره ی مدیریت زمان، کاری است که به ندرت وقت انجام آن را دارید.

قول می دهم در صفحاتی که پیش رو دارید با ایده ها ،روش ها،استراتژی ها و تکنیک های کاربردی تری برای سریع انجام دادن حجم بالایی از کار نسبت به گذشته آشنا شوید.

اگر این تکنیک ها و روش های کاربردی و قدرتمند را آموخته و به کار ببندید،کیفیت زندگی خود را در تمام زمینه ها به صورت چشمگیری بهبود خواهید داد.

در طول تاریخ ذهن بسیاری انسان های برجسته ،در پی یافتن برای این سؤال بوده است:((چگونه زندگی کنیم تا خوشبخت باشیم؟))

زیگموند فروید پدر فلسفه مدرن ، می گوید انگیزه اولیه انسان،اصل لذت است.یعنی تلاش مداوم برای رسیدن به چیزی که به ما لذت می دهد و احساس خوبی نسبت به زندگی و خود به ما می بخشد.

((اگر زندگی را دوست دارید وقت را تلف نکنید چرا که زندگی از وقت ساخته شده است.))

معرفی ویکتور هوگو شاعر و نویسنده فرانسوی


در یک کلام عاشق ادبیات. آنقدر نوشته ام که انگشتانم تاول زده است.

Leave a reply:

Your email address will not be published.


Site Footer