رسیدن به اهداف در زندگی

اهداف
رسیدن به اهداف در زندگی

رسیدن به اهداف در زندگی

بدون هدف نه تنها پیروزی امکان  پذیر نیست بلکه زندگی هم خسته کننده است حتی شیرین ترین لحظاتش .پس برای همه ی امور زندگی مان هدف و برنامه داشته باشیم تا درصد موفقیت مان بالاتر و بالاتر برود

باید هدفی را در آینده مشخص کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید، اما فراموش نکنید که سنگ بزرگ علامت نزدن است. شاید در ابتدا برای تغییرات هیجان زیادی داشته باشید، اما کمی دست نگه دارید و ترمز بکشید.

وقتی صحبت از تغییرات به میان می آید، بیشتر ما فکر می کنیم که باید گام های بزرگی برداریم و یک تغییر اساسی در زندگی مان ایجاد کنیم، در صورتی که این طرز فکر اشتباه است.

با این نوع طرز فکر خیلی زود انگیزه تان را از دست می دهید. به این فکر نباشید که همین حالا به نتیجه دلخواه تان برسید. بهترین کار این است که اهداف بزرگتان را به بخش های کوچکی تقسیم کنید که قابل دستیابی باشند، و با آرامش به رانندگی در جاده زندگی ادامه دهید

فرهنگ هوگه چیست

.
شماهمواره در وضعیت خلق کردن قرار دارید ، و این روند همیشگی زندگی تو است . شما در هر لحظه و موقعیتی از روز ، واقعیت زندگی خودت را خلق می کنی .

شما با  افکارتان ، آینده خود را رقم می زنید ، خواه آگاهانه یا نا آگاهانه باشد‌. با افکار خوب، شرایط خوب و با افکار بد، شرایط بد را جذب می کنید. نمی توانید از دست این قانون فرار کنید و تصمیم بر خلق کردن نداشته باشید ، به این علت که خلقت به هیچ وجه متوقف نمی شود. بنابراین قانون جذب نیز به هیچ وجه از تو رهایی نمی جوید .

در نتیجه ، صرفا فهم عملکرد این قانون ، کلید موفقیت شما به شمار می رود . اگر خواهان تحول در زندگی خود هستید و می خواهید خودتان را برای خلق آینده ای مطلوب قدرتمند کنید، بایستی از نقشی که در قانون جذب ایفا می کنید ، با خبر باشید و آن را درک کنید.

دو سبک زندگی از نگاه نیچه

🌸گاهی حالِ خودت رو بپرس ، حرفهای دلت رو به خودت بزن ، اشکال نداره اگه دلت برای خودت هم سوخت ، اگه از شنیدنِ حرفهای دلت گریه ت هم گرفت اشکالی نداره ، اشک هات رو پاک کن ، آبی به سر و روت بزن ، هوایی بخور و اجازه بده تا میتونه برات حرف بزنه و دردودل کنه ، وقتی که سبک شدی نفسِ عمیقی بکش دستِ خودت رو بگیر و با خودت آشتی کن ، لبخند بزن و بلند شو ، انگار خودت داره میگه برای جا زدن همیشه فرصت هست ، امروز رو ، فقط امروز رو به ساختن ، به شروع ، به بلند شدن فکر کن ، حالا تو با خودت حریفِ یک دنیایی ، بخند و دوباره از اولِ اولش با خودت شروع کن🌸

چهار قانون اساسی ذهن

زندگی کن و از آن لذت ببر . بی خیال حرف های دیگران.بی خیال تمام شکست ها ،مگر پیروزی ها ما را به کجا رساندند؟ ما به دنیا آمده ایم که زندگی کنیم و شاد باشیم و شاد زیستن را ادامه دهیم و در بین راه زندگی غمی هم اگر به وجود آمد سعی کنیم آن را از بین ببریم.

در یک کلام عاشق ادبیات. آنقدر نوشته ام که انگشتانم تاول زده است.

Leave a reply:

Your email address will not be published.


Site Footer